Jag är klar!♥

Hej på er!
 
Efter att blogg.se app börjat fungera igen så har jag kunnat blogga lite mer och hoppas det är okej för er? :) Jag har varit duktig nu dessa dagar och gått upp tidigt för att ut och rida, kommit på att det är mycket skönare om man har det gjort tidigt på dagen istället för att vänta till kvällen. Som idag så tränade jag och Kajsa i paddocken gick super bra:) träffade på ett par vänner som oxå skulle rida ut så jag hängde på och när jag väl var hemma så hade jag varit ute i 2.5 timmar. Känner mig duktig!
 
Nu har jag duschat och fixat, packat och så för åker till min pojke i Hok vid tre, och imorgon blir det  Göteborg och Lisseberg!:) Ska bli super kul så vi får hoppas att det blir bra väder.
 
Ska kolla igenom allt och sen åker jag ska försöka höra av mig under dagen. Hörs och har det bra Puss!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0