Min dag!

Hej!
 
Har nyss kollat en film och strax blir det sängen för att sova lite. Idag är det söndag och dagen har rullat på som vanligt. Min lilla älskling åkte hem efter att ha varit hos mig i hela 17 dagar, Böda sand tog kål på han och han sa att han tyckte det var skönt att komma hem, dock blir sängen kall och ensam att sova i inatt. Överlever jag? Jag hoppas det!
 
Annars så har jag varit ute och ridit min häst. Taggad häst som har fått vila i drygt en veckas tid.  Men det gick bra, vi körde en lite skogsrunda. Tog en samlad galopp och gud vad hon hatade mig, hon ville bara springa och springa. Blev en dusch och sedan film.
 
 
Godnatt nu mina kära läsare, upp tidigt och rida imorgon. Puss!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0