2 månader tillsammans med den bästa!♥

Kärleken är störst och kommer alltid vara!♥

Imorgon är det två hela fina månader tillsammans med min älskling, Patrik.♥ Världens finaste älskling och världens bästa!♥  Du gör mig hel och du livar alltid upp mig när jag är på botten, du är alltid där och ger mig allt jag behöver, KÄRLEK!♥ Du hänger med mig och shoppar och vi äter tårta tillsammans, ja vi har super kul tillsammans♥ DU är mitt allt och vad skulle jag vara utan din? Ingenting! Du gör mig hel och du är mitt allt!♥
Älskar dig mer än något annat på hela jorden♥ Pussar på dig♥

image descriptionimage descriptionimage description
image description


Jag Caroline Älskar Dig Patrik Mer Än Något Annat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0