fredag imorgon...

Hej bloggen och ni alla som läser, uppskattar det verkligen! ♥
 
Bloggen har luggit nere ett tag, har inte haft insperation riktigt. Inställda lektioner gör att man typ spenderar tiden åt skogen. Ganska trist, som imorgon fredag de enda vi har är idrott och hur kul är det att åka in och ha idrott och sedan åka hem igen? Jag är absolut inte sugen, det suger riktigt hårt och jag nu passar jag på att meddela att jag hatar att pendla!
Från en del till en annan, i helgen kommer min Patrik hit. Får se vad som händer, något kul händer det ju alltid:) Blir nog stallet en del men även mys i sängen ♥ Så uppdateringen kommer ligga låg här men hoppas ni förstår Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0