Fredag äntligen!

Lyssna på samma låt x antal gånger och timmar. Trött på den nu tyvärr... Men då tar vi nästa låt! Eller vad säger ni? MItt huvud är iaf trött och det blev inget stall ikväll, ska väl släppa in mina små hästar strax och sen blir det kalas för en som fyller 40 år. Blir nog trevligt:)
 
Dagen har annars varit bra, var inne på H&M  och ååå vad mycket jag hittade och ville ha=/ Får se hur det går med det, kanske blir en sväng till Jönköping på Söndag för att shoppa häst saker på en 70% rea. Vi får se:)
 
Annars har jag målat naglarna, guldiga med en matt på varje hand. Udda men coolt!:)
Skulle städa lite kanske?;) får se hur och vad jag gör senare PUSS♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0