Söndag i ♥

Hej kära blogg♥
 
Det är söndag och de betyder att det är sista dagen i denna vecka och denna helg. Jag har spenderat dagen i Jönköping med min mamma, vi har handlat lite presenter till mig och vi var även på Charlis flyttrea som dem har haft hela helgen. Hittade massor men köpte bara ett schabrak från Kingsland. Var även inne på Hööks där jag hade ett presentkort, köpte ett par skydd i reflex nu till hösten. Kikade även in på H&M och Bikbok, fick med mig lite gott:)
 
Kikade även in hos min älskling som kom hem efter en weekday i Tyskland. Saknat han så mycket så behövde bli kramad lite hihi♥
 
Sen fyra så har jag varit i stallet ridit och fixat med en massa hö, var även och hoppade hinderet som vi ställde upp i torsdags. Kajsa hoppade galant:) Nu har jag lovat mig själv att jag ska städa mitt förbaskade rum, skulle ha gjort det för flera dagar sen. Men så går det när man heter Caroline och inte gör saker ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0