6 år av ren och skär lycka!♥

Idag spenderade jag och Kajsa våran första träning tillsammans ute i paddocken efter ca 2 månader. Det kändes väldigt ovant och det kändes väl sådär. Hon gick fin framåt och bjöd fint, men nu till själva problemet... jag har blivit för lång för min fina ponny, det är med sorg jag säger det och jag verkligen hatar att erkänna det men jag når inte med skänklarna längre.
 
För att driva och hålla ihop min lilla fina ponny måste man ha ständigt kontakt med skänklarna så allt blir så mycket svårare när man inte når.
 
Allt slit och träning nu i snart 6 år har gjort att man har glömt bort att denna dag skulle komma. Vill inte att denna dag skulle komma, för jag vill ju behålla min ögonsten. Min underbara finaste ponny som jag kommer spendera min sista sommar med, den ska bli den bästa utan alla! ♥
 
 
 
6 år av träning och slit  tillsammans med världens bästa ponny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0