Jag har bestämt mig, JAG ÄR TILLBAKA!♥

Över en månads tid har jag inte varit aktiv här och det har känts jobbigt och ensamt om jag får säga det. Så nu har jag bestämt mig, jag är tillbaka! Imorgon börjar jag skolan igen efter 8 veckors fritt, 6 veckor praktik och 2 veckor lov, det känns bra men jag har ångerst också. Nu är det bara en liten tid kvar sen tar vi sommarlov och det ska hända mycket innan des, så det lär vara ett fullproppad vår må jag säga.
 
Våren är faktiskt här! Det har varit så härligt att vara ute nu på dagarna, har tagit vara på tiden och har ridit och tagit hand om min vackra, underbara, ståtliga häst. Hon har varit helt underbar! Så jag är så lycklig att jag är ägare till henne.♥
 
Tyvärr så har jag också haft det jobbigt, jag har haft sådan magsmärtor, som vi inte vet riktigt säkert än vad det är så jag väntar på besked om vad detta kan vara även röntgen. Så det har varit väldigt jobbigt att göra saker för man blir så rädd att kramperna i magen ska komma tillbaka efter bara några få minuter när dem har upphört.
 
Det är lite hur jag har haft det nu under den senaste veckan, det är lite snurr överallt som ni kan förstå. Men nu siktar vi in oss på nya mål och framtids visioner. Önskar mig lycka till, godnatt! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0