Önska mig LYCKA Till?!

Hej alla fina vänner, här sitter jag nu igen. Dagen har varit bra, har haft en del lektioner idag och utvecklingssamtal som gick bra utan att min lärare är som hon är... hur kan man tracka ner sina elever? Är det lagligt, jag får väl göra vad jag vill eller? Ååå lägg dig inte i!
 
Efter utvecklingssamtalet blev det en sallad och sen var det dax för fotokurs. Vi har varit ute och fotat i den härliga solen, har inte fotat så mycket utan satt bara modell för dem andra typ. Det är min uppgift;)
 
Väl hemma så har jag mest tagit det lugnt och förbereder mig inför imorgon då jag ska åka och röntga mina njurar. Hoppas det ger goda besked istället för dåliga. Inga mer stenar får vi hoppas, gör så förgrymmat ont. Önska mig lycka till! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0