Avslutar denna dag med Bröllop :O

Dagen börjar med en lite sovmorgon sedan ett träningspass på banan tillsammans med Agneta och Macke. Träningen gick bra, lite het på gröten och ville inte riktigt lyssna men tillslut blev det bättre. Det fick bli lite mat sedan köra en sväng med bilen. Gick bra, men tycker det är lite tråkigt plus att allt är kompliserat... bläää....
 
Blev sedan en dusch sedan iväg på grillafton/ Bröllop för min faster och hennes man. Hemligt bröllop, men helt okej... Hade ju varit mycket roligare med ett pampigt bröllop, men jag kan ju inte få uppleva allt i min värld! Kvällen bestog av god mat och fin utsikt över vattnet.
 
Kvällen slutar i Redeby och kräft skiva, med en massa småisar. Kul att se dem festa och att det kan vara så ballt att dricka alkohol. Något som inte passar mig i smaken, men kul att se när andra mår dåligt ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0