Awkward!

Söndagen börjar med sovmorgon och sedan hjälptes mamma och jag åt att städa våran sadelkammare, då detta var det sista som skulle tvättas för denna gång i stallet. Det blev rent och fin och ibland önskar jag att jag inte hade en pappa som la sig i så jädrans mycket. Låt mig ha mina saker som jag vill ha dem, det är MITT STALL inte hans! Ni kan ju förstå att jag har varit sur.... och ARG!!!!
 
Avslutar kvällen med att kolla på sesong 1 och delar sesong 2 av awkward. Gillar verkligen den serien, och ni som inte vågar ladda ner, så går sista sesongen på Mtv med start den 19 september. En av dem bästa serierna jag sett, så kul och välplanerad och helt galet bra skådespelare ;) Love♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0