Bra Träning, föruton att jag har ett fux sto !

Hej på er!
 
Oj, vad trött jag känner mig =/ Dagen har varit lång, har varit i skolan, haft Idrott, Make up lektion med Emma då vi gjorde kvälls  make up, Fick en jätte fin make up av Sarah men jag var verkligen inte sugen alls på att sminka idag så det blev inte alls bra. Mitt huvud är liksom inte riktigt med längre, har sådan fantasi torka, plus att jag bara tänker på Kajsa och allt som skall hända här nest. Ideérna kommer när de kommer behöver dock insperation typ. Fortsatte dagen med lång lunch med en av min härligaste kompis, fick även läsa på en av hennes böcker, så spännande och så nyfiken på mer. Kul lunch, sedan blev det dax för Engelska. Jag som hatar engelska har börjat släppa lite på det, med en bra lärare och så få elever så känns det faktiskt väldigt bra.
 
Blev tåg hem och sedan bil hem för att slänga i mig lite mat och sedan ut till Kajsa. Träna för min mycket duktiga tränare Malin stog på schemat och gud var kul vi har haft idag plus att vi samtidigt har förbaskat oss på sto fuxar. Kajsa var inte riktigt med idag, hon var lite tetig och tyckte nog att det var väldigt jobbigt. Vi har kommit till de stadiet där hon har för lite muskler och de gör ju att hon inte orkar jobba så mycket utan bara i korta studer väldigt ofta. Även att hon inte ville galoppera idag iaf inte ta min galoppfattning så bjöd hon otroligt mycket och verkligen ville neråt. Inte tvåg utan att hon själv har förstått att det känns skönare och förstår äntligen att vi ska bli långa och låga. Tycker detta var ett av de bästa passen som jag har tränar för Malin och även hennes dotter Oliwia. Oliwia fick även sätta sig upp och rida damen och lekte lite med henne och hon såg verkligen fin ut.
 
Jag och Kajsa har en lång väg att gå men vi är påväg framåt och vi gör stora framsteg varje gång. Men vi har mycket bakslag och ibland känns det väldigt tugnt men som en dag som dena då hon verkligen bjuder och vill så mycket gör att allt det negativa försvinner. Vi blickar framåt och tar nya tag!
 
Har duschar och tvättat mina penslar, ska gå och lägga mig och läsa mitt sista avsnitt i min första bok för höst terminen. Bra Caroline, undrar hur många böcker det blir denna termin. Läste 25 st nu på vår terminen och det ska vi väl försöka överstiga ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0