Dag tre utan socker!

Onsdagen har spenderats i stallet med att städa och tvätta väggarna i Kajsas box. Gick bra men får så ont i knäna av att sitta på huk hela tiden=/ Så är det när man har kassa knän.
 
I huvudet har det bara varit cokladbollar hela tiden, sötsuget är på topp och jag blir galen. Och man känner sig trött och matt i hela kroppen, känslan av att få den där sockerkicken och man halvt piggnat till är lite av en längtan. Men jag ska klara de här, har bestämt mig och tre veckor är inte så länge bara man har bestämt sig. Hoppas man inte är såhär trött som jag är just nu hela tiden bara =/
 
 
 
Kajsa får stå för bilden, min lilla plutt! Undrar varför hon måste vara så sur hela tiden =/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0