Det bara öser ner och de bara öser ner....

Regnet bara öste ner på tisdagsmorgonen, vi tog lång sovmorgon och åt frukost sent och sedan bäddade jag ner mig i sängen och läste en bit i min bok.  Men dagen hade ju börjat och vid ett tiden tog vi bilen till ett köpcentrum och shoppade och kollade i butiker, åkte sedan till världens mysigaste bageri nere vid en hamn och köpte kanelbullar. Jag som älskar kanelbullar gick och väntade på detta senare på eftermiddagen då vi inte åt dem där. Efter maten hemma i husvagnen, sken det upp och blev jätte fint väder hela kvällen, så härligt!  Så både Oskar och Pappa tog ett dopp i havet, jag är ju badkruka så det var alldeles för kallt för mig ;) så solade lite och läste i min bok. På kvällen åt vi god mat och sedan åt vi bullarna! Jag var lyckligt glad :)
 
 
Jag och Oskar i våra sängar i husvagnen, hihi myspys:)
 
 
 
Utsikten från bageriet, så fint! Öland är verkligen vacker! :)
 
 
Vid vattnet på Ekerums camping.
 
 
 
Kanelbullar med extra smör och mycket kanel, jag bara älskade dem!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0