Du ger min Lycka!

Godmorgon världen, det är måndag! För mig var det väldigt jobbigt att lämna sängen idag, men nu känner jag att det börjar bli bättre. Annars mår jag bra för dagen, trött  och tror jag håller på att bli sjuk eller något, min näsa rinne och är täppt. Ska strax till skolan, då jag har hantverk, religon och svenska idag. Slutar 14.25.  Ganska skönt att avsluta en måndag lite tidigare :)
 
Senare i eftermiddag ska jag gå några ärende på stan och sedan hem med tåg och sedan hem och träna med Kajsa. Har träning på torsdag så det ska bli kul och hoppas det går lite bättre än förra gången, gillar när man ser framstegen. Träningen blir så mycket roligare :)
 
Nu ska jag äta upp mitt ägg och hämta ett par strumpo. Önskar er alla en toppen dag :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0