Första dagen avklarad... bara några månader kvar...

Oj vilken dag... Är verkligen inte sugen på att börja skolan nu asså. Har gått med huvudvärk och ont i hela kroppen hela dagen. Inte kul. Skolan är jag verkligen inte sugen på med tanke på att det ska hända så mycket innan vi går på praktik vecka 46-51 så hela våran höst försvinner typ. Eh väldigt jobbit att veta om att man måste få massa uppgifter också under tiden man är borta, man orkar faktiskt inte med att göra dem också undertiden man är iväg och " arbetar". Vi får se hur det går hoppas det blir bra ändå :)
 
På kvällen tog jag mig en tur med Kajsa på ridbanan, tränade mycket på att inte hålla i min innehand och så där men i vänster varv är det så sjukt svårt då hon inte lyssnar på min kropps vikter. Vi får se hur det går på torsdag, har träning för Malin då så hoppars det känns bättre och att det går bättre. Vi hoppade även två hinder som i en volt, allt för att träna på att få rätt galopp och även på att vi ska svänga jag och Kajsa tillsammans. Det gick faktiskt jätte bra. Vi tränade också på små igångsättningar och olika tempon. Tyckte ändå att det gick väldigt bra så vi går framåt :)
 
Nu ska jag se ett avsnitt av en serie sedan blir det sängen. Hörs imorgon, då jag har haft min allra första riktiga skoldag. Vi får se, slutar tidigt också så det känns ändå rätt bra!
 
 
Vi tar och flyger in i världens inte! En av mina favorit ringar just nu, köpt på H&M!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0