Från att vara 1 till 2. Vi ärger nu två hästar!

Börjar min lördags morgon med sovmorgon och sedan frukost framför fälttävlandet i Malmö. Mysig start på en toppen dag. Bytte om och gav mig ut i regnet för att hjälpa min mamma med staketet till vinterhagen. Lite mat i magen blev det sedan och jag tog tag i mitt liv och gick ut och tog en galopp runda på 40 min tillsammans med min lilla pålle. Gick jätte bra dock lite väl het, men är det galopp på schemat så blir hon ofta det. 
 
När jag kommer hem till stallet så har hästtransporten med våran nya Prins kommit. Vår ståtliga och världens mysigaste häst har äntligen anlänt till oss. Hästen som kommer förändra allt! Tänkte berätta mer om honom när vi har lärt känna honom, blir mycket roligare då :) Ni får en ganska dålig film till en början, kommer, komma en hel del filmer och bilder på honom framöver :) Jag är väldigt glad, lycklig och förväntansfull!
 
På kvällen var vi bjudna på kräftskiva tillsammans med släktingarna. Väldigt trevligt och väldigt gott med kräftor;) Toppen kväll! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0