Inte varje dag man är pigg och glad ;)

Godmorgon! Hoppas att ni mår bra för det gör jag. Faktiskt ganska bigg och glad om jag får säga det ;) Håller på att vädra rummet och äter frukost. Skola strax för att ha en kortis dag med psykologi och hantverk med Nina. Slutar kl 12.30 och kommer hem där efter, super! Nu ska man bara få tag på min snälla och underbara farmor så hon kan skjutsa hem mig från Sävsjö. Mycket att tänka på när man bor på landet ;)
 
Eftermiddagn spenderas nog i stallet hos Kajsa, ska även försöka städa mitt stökiga rum och sedan försöka plugga på några glosor till engelskan till torsdag eftermiddag. Jobbigt att vilja hinna med så mycket innan man ska sova igen men dag har jag ju möjligheterna ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0