Jag har kört i 50 km/h haha så stolt över mig själv ;)

Andra dagen i skolan är avklarad, känns sådär. Väldigt trött och det är lite jobbigt att anstränga sig med att vara trevlig hela tiden. Vill ju bara vara mig själv men jag är verkligen inte trevlig av mig då egentligen. Bara att hålla ut och fortsätta som det är...
 
Dagen bestod av psykologi, vi fick våra böcker och vi pratade mest av typ vad det innebor och sådär. Lite segt plus att vi slutade en halvtimma tidigare. Hantverkslektion med Nina stog sedan på programet. Vi fick våran stilanalys bok och sedan tog vi och stylade varandras hår. Bra start ;)
 
Åkte sedan ner på stan och åt pastasallad med kyckling på Thimons sedan blev det färd hem till Sävsjö med tåget. Vänta på mamma och sedan hem och äta. Tog sedan bilen och körde på åkren med mamma, gick bra och mamma är väl ganska nöjd iaf. Fick sedan köra gamla Hylletofta vägen och hem igen på landsvägen. Ni kan ju förstå att jag är rätt cool just nu för att klara det femte gången jag kör bil. Är faktiskt väldigt nöjd över mig själv då jag har trott att det är mycket svårare att köra bil men så var det ju inte ;) Har ju kört i 50 km idag haha ;)
 
Har kollat ett avsnitt av serierna jag följer och ska strax gå och lägga mig. Så att jag förhoppningsvis är lite piggare imorgon. Ha det super!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0