Jag ska iaf vinna min kamp mot socker!

Hej på er hela världen!
 
Det är måndag och idag börjar min kamp mot sockebegäret, så just nu typ dör jag av mat lust som aldrig förr och en parisebulle hade ju inte suttit fel. Ja, detta kommer verkligen bli en kamp mot mig själv...Ååå vad har jag gett mig in på !
 
Detta är min stat på en ny veka, började dagen med fil, havrekuddar och bär. Bra start, kollade sedan på några avsnitt av olika serier som jag inte hunnit kollat på. Åt därefter lunch som bestog av grönsaker och nöthandburgare. Gott, Gott :) 
 
Gick sedan till stallet för ett träningsass tillsammans med min stjärna, de gick jätte bra och med mer träning så går allt mycket bättre. Jag har iaf börjat slappna av mer och har idag kunnat hålla min innehand när vi galopperar uta att jag drar eller spänner mig. Så jag är väldigt glad!
 
Kvällen har varit lugn, har duschat, städat rummet en snabbis och ska strax plock upp alla nagelgrejor för att ta emot en nagel kund vid halv tio imorgon. Har även bett mamma väcka mig imorgon då jag måste äta frukost och fixa mig innan även bra att vända på dygnet igen då jag har så svårt att sova om kvällarn... Hörs morgon!
 

Frukost :)
 
 
Lunch :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0