Jönköping och BIKBOKS ny släppta kollektion! :)

Vaknade med värdens rygg ont, inte första dagen men ändå så jobbigt. Åt iaf frukost, kollade sedan på So undercover och myste i mitt täcke. Fixade naglarna efter filmen och sedan blev det mat. Fixade mig och sedan blev det bussen till Jönköping.
 
Gick lite i centrum innan jag åkte upp till A6 för att se på Bikboks sammarbete med Mary-Kate Olsen & Ashley Olsen! Kollektionen var väldigt fin och jag skulle vilja ha allt, men man kan ju inte ha allt. Köpte dock en av deras bas toppar i grått och deras sjukt snygga halsband i orange och kors i guld.
 
Shoppade lite andra saker från de andra butikerna också sedan mötte jag upp min pojkvänn och hans mamma. Vi åkte sedan hem till Hok och hade tänkt sova här inatt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0