LOPPIS???

Vilken dag, de har hänt mycket, allt från att rensa varenda klädesplagg jag äger till att panta burkar. Ja, tyckte att garderoben hade en massa kläder som jag inte använde så dax för en rensning då det inte fanns så mycket galjar kvar och ingen plats i garderoben. Nu hänger allt på min klädstång plus en massa andra kläder i kassar och lådor på golvet. Har även en del väskor och skor också. Så är någon intresserad så har ni möjlighet att komma och kolla om det är någon som är intresserad och ge en liten summa för det. Kan säga att det är plagg som är användna max 3 gånger och sedan bara blivit hängande. LOPPIS HÄR PÅ BLOGGEN?
 
Med garderoben lite tommare åkte pappa, bror och jag till Sävsjö för att panta burkar. En summa över 600 kr är inte dumt. Vid halv åtta började träningen för Malin, idag gick det så sjukt bra! Började med att visa upp hur mycket som hade hänt sedan sist, då jag fick mycket beröm! Av de blir man så glad och taggad till nästa träningspass då jag ska bevisa att jag kan! Vi fortsatte senare med longering utan stygbyglar och ett spö bakom ryggen som satt fast i mina armväck. Sedan fick jag blunda och bara följa med i rörelsen som Kajsa hade, de var väldigt häftigt men det kändes som att man var upp och ner. Balansen var dock bättre än vad jag trodde :)
 
Sedan fick jag ta stigbyglarna och göra samma sak, gick bra också även att det skumpade så. Fick sedan ta tyglarna och rida själv på en volt. Fick i uppgift att bara hitta ryttmen och balansen i kroppen och slappna av. Det gick faktiskt jätte bra, bättre än de andra två gångerna så vi är en bit på vägen.
 
I galppen red jag med bara en hand, det var väldigt häftigt! Det gick så lätt och luftigt kändes de som. Att titta dit jag ska är också vilktigt för banansen fick jag veta idag, då jag har en lätt tendens till att bara titta rakt och långt fram hela tiden, inte dit jag ska. Men bara att träna på och förbättra till nästa gång.
 
Det blev lite långt men jag ville så gärna berätta för er vilka framsteg Jag och Kajsa gör, eller mest jag då jag har varit för gräslig. Både med sits, skänklar och min hand ska vi inte snacka om, två sågar... Men med Malins hjälp som jag är evigt tacksam så har jag och Kajsa blivet mer tillsammans och vi hoppas på en super bra höst!  ♥
 
 
Jag och Kajsa sista läger dagen. En trött och hostig tjej :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0