Oj, jag kunde visst köra bil;)

Dagen började med en smoothie, av svarta vinbär,  röda vinbär och smultron. Hade i Turkisk yoghurt också och blev väldigt god och frisk smak dock lite sur för min smak. Där efter fixade jag min duktiga tränares naglar, idag fick det bli rosa med skimmer shellac. Väldigt snyggt och lätt att ha:)
 
Lite lunch och sedan blev det bara att slappa och ta det lugnt. På kvällen blev det stallet, blev en ridtur tillsammans med Agneta och Gunvor. Alltid kul med sällskap:) Till och med regnbågen tittade fram i de någolunda bra vädret.
 
Kvällen avslutade med min första tur med bilden på hela snart 18 år... haha de var ganska kul ändå ;) Många tror ju inte att man kan börja köra minde än två månader innan man fyller 18 men de ska jag bevisa ;) Körkort här kommer jag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0