Säng juva säng, sov dags!

Hej på er mina fina läsare! Det är fredag kväll och jag sitter då här framför datan igen och försöker att inte kasta min jädrans data i backen för att den laggar ihop... Inte bra med gammal data... Dagen har varit bra, svenska på morgonen som vi mest pratade bort, men vi skrev lite på uppgiften vi fick också. Sedan väntade en lång hål timma och sedan lektion vid 12. Kundpass med både Emma och Annelie, dock utan kunder... Så vi shillade mest och satt och pratade om allt möjligt och tog och städade lite. En helt okej dag!
 
Tåg hem och sedan åka och handla lite saker tills imorgon och även mat. Är så förväntansfull på imorgon, är så glad att vi har hittat rätt och allt kommer vara värt allt! Mamma och jag tog oss ett par frallor och sedan gick vi ut och började på med vinter hagen, den måste ju vara lite större för att de ska kunna röra sig lite mer nu på vintren. Vi är dock inte klara då det blev mörkt så snabbt nu på kvällen så det får vi fixa med imorgon innan 2 blir till 3. Lycka! Nu har jag duschat och ätit kiwi och hallon och ska strax hoppa i säng, vi hörs om våran lilla NYHET!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0