Sista dagen på mitt allra sista sommar lov!

Dagen började med att min vän Johanna kom och skulle fixa sina naglar. Lite lunch och sedan blev det stallet,var ute och tränade i backar och galopperade sedan på åkren. Hon var väldigt pigg men det gick bra. Man får bara bestämma sig för att det ska gå lugnt så gör det! Duscha och sedan kolla några avsnitt av en serie och nu ska jag krypa i säng. Har ju skola imorgon, är inte ricktigt sugen men det får ju gå verkar det som... Sista året hihi :) Önska mig lycka till imorgon ;)
 
 
 
Mitt fina schema inför hösten,går 9 veckor sedan går jag på praktik vecka 46 till 51 och kommer inte tillbaka förens efter jul. Så jädrans gött! Men mycket som ska göras innan dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0