Träning ger färdighet :)

Dagen har gått i ett, från att diskutera betygsättning till att få höra en del sjuka saker inom religonen så avslutar vi dagen med att skriva om mitt sista år på Brinell. Detta är min skol dag, ganska lugn och faktiskt väldigt bra. Har även hunnit låna två böcker, har redan läst halva boken i ena så det går undan.
 
Kom med det tidigare tåget hem och satt sedan hos min mor för att sedan handla och åka hem. Väl hemma blev det mat och ett kapitel och några sidor till i boken innan jag kom ut i stallet för ett pass på banan. Gick sådär, Kajsa kändes väldigt het och ville inte riktigt lyssna så det fick bli många stopp, fram, stopp, fram, innan det började hända något. Galoppen var katastrof, där blir hon lite lat och försöker komma undan att arbeta så hon bryter av när det börja kännas jobbigt. Jag blir frustrerad och allt blir pankaka och jag kan inte riktigt fokusera på det jag ska utan mina händer och kropp jobbar inte tillsammans. Hoppas det blir bättre på torsdag då det blir träning för min duktiga tränare Malin, lösa problem och göra så att jag och Kajsa funkar bra tillsammans de gillar vi.
 
Har duschat och ska strax hoppa i säng för att läsa några sidor sedan blir det att sova. Hoppas att morgondagen blir en bra dag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0