Två steg fram och tre tillbaka jo ridning är tufft!

Fredagen började med en tur till Sävsjö med min farmor och bror. Mat shopping stog på schemat och ja klart det var trevligt. Sedan blev det hemfärd och det blev en lugn tidig eftermiddag, satt och fixade mina naglar, blev vinröda shellac naglar perfekt nu till hösten då det är väldigt snyggt :)
 
Fick bli stallet senare med ett pass på ridbanan, men det kändes bara fel och inget gick bra. Kändes som att Kajsa inte var uppmärksam på mig  utan störde sig på allt runt omkring. Jobbigaste är att hon antingen är jätte het eller så är hon jätte seg, känns inte som att det finns något mellanting...Bättre lycka nästa gång!
 
På kvällen kom min mam och vi la ut kräfft burar tillsammans med grannarna, lite mysigt och trevligt.
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0