Bikbok dag nummer ett!

Hej mina fina!
 
Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra dag idag. Med mig är allt bra, har ju praktik nu som jag kommer ha i 6 veckor till. Super härligt!
Mina måndagar och tisdag kommer jag spendera på Lönns kläder i Sävsjö. Så titta förbi om ni har tid och lust att kolla var våren har att leverera! :)
 
Onsdag- fredag kommer jag vara på Bikbok i Jönköping så om ni har tid och lust kom förbi och hälsa! :) Alltid så kul att träffa personer man känner ju :)
Så idag var min första dag på Bikbok och ja, anorlunda tänk men har varit kul och trevligt. Jag är ju inte ensam praktikant utan vi är 3 st till. Men det blir nog jätte kul! :)
 
Kom till lägenheten vid halv sju så vi har ätit lite och ska strax sticka och handla. Börjar klockan 9 imorgon så får nog försöka hitta sängen senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0