Dag 37. Det här kommer jag aldrig att göra

Rida utan hjälm och säkerhetsväst. Under alla mina år med hästar har jag alltid haft västen på mig och under alla dessa 9 år så har jag inte haft västen på mig 3 gånger och under dem gångerna så har jag ramlat av och gjort mig illa. Så jag kommer aldrig rida utan säkerhetsväst!
 
Jag använder denna som jag fick av min snälla mamma i födelsedagspresent. Den heter Airowear och jag tycker den är jätte skön! Rekommenderar denna hur flexibel som helst men även hård på samma gång! Jag gillar den jätte mycket! :D
 
 
 
Jag använder denna som jag fick av min snälla mamma i födelsedagspresent. Den heter Airowear och jag tycker den är jätte skön! Rekommenderar denna hur flexibel som helst men även hård på samma gång! Jag gillar den jätte mycket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0