Dag 46. Mitt drömjobb

Drömjobbet är ju att få hålla på med mode och styling. Att få plocka ut alla kläder och accosiarer till en modeplåtning och sedan skriva om olika mode trender i en tidning som är känd över hela världen. Få åka på alla Fashion weeks i Sverige, New York City, London, Milan, Paris och andra länder runt omkring i världen. Helt enkelt vara och bli en känd och påmind person i mode världen.
 
Få möjlighet att jobba som designers för H&M, Gina Tricot, Bikbok, eller Nelly.com skulle vara en sådan upplevelse och en möjlighet som jag aldrig skulle tacka nej till! Att ha en stor och maffig blogg som handlar om mode och skönhet med många unika läsare om dagen. Det är mitt drömjobb och jag vet och vill nå fram till det målet och sedan få nya drömmar att uppfylla så jag hoppas att vi ses på vägen!!!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0