En uppgift att bocka av, nu tar vi nästa!

Hej på er!
 
Sitter här i min ensamhet och skriver på ett arbete som ska vara klart tills på torsdag. Kan säga att jag är klar strax, ska bara redegera texten och läsar igenom den och sådär. Gick ändå rätt bra när man satte sig med det, skjuter gära upp saker som ni vet=/
 
Annars har dagen i skolan varit bra, vi hade redovisning av hur en klassisk och romantisk brud var, kan visare lite senare:) Tog bussen till stationen och gick en sväng på hm, tog tåget hem och ut till min fina lilla häst. Gick bra även att hon är trött, blir så när mn lägger på sig några kilon. Lite bantning här....
 
Åt mat tillsammans med familjen och har sedan de fixat med arbetet. Känner mig faktiskt väldigt nöjd över mig själv. En uppgift att bocka av nu tar vi nästa... Hörs senare Puss! ♥
 
 
 
Blir inga bra bilder på håret....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0