Fredag imorgon! :)

Hej Hylletofta! Inte varje dag man känner så, har nu i två veckors tid bott i Jönköping onsdag - fredag så att inte göra det ikväll känns både bra och dåligt. Jag får ju sova i min sköna säng istället för på en soffa och behöver inte diska efter andra eller tänka på att andra ska ha mat mer än min fina familj. Känns så skön att vara hemma igen.
 
Imorgon är det fredag, känns så skönt men tråkigt också, redan gått 2 veckor på praktiken så nu återstår det bara 4 veckor till ute i arbetslivet. Mycket roligare att ha praktik än att vara i skolan man lär sig faktiskt inget i skolan mot vad man gör nu när man har praktik.  Man måste leva i det för att man ska lära sig något.
 
Bikbok imorgon, vilket toppen ställe. Jag har verkligen super kul och alla är så trevliga så vill verkligen inte att dessa praktik veckor ska ta slut. Behöver glädje runt omkring mig! :)
Nu ska jag hoppa i säng för några timmars sömn Ha det bra! :) ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0