Inte någon bra dag idag...

Hej på er! Hoppas allt är bra med er och att vissa har ett bra lov. Själv så har jag haft en mycket dålig dag, har hostat, haft feber och mitt huvud har typ sprängts. Så ni kan ju förstå att jag inte har mått så bra... Men sådanna dagar finns ju i mitt liv också.
 
Så har spenderat väldigt mycket tid i min säng, för att få så min hjärna inte tänker, så fort jag rörde mig typ reste mig upp i sängen och så så var det som att jag yrade runt. Jätte äcklig känsla verkligen=/ Blev bättre senare på kvälls kvisten då Glenn var här och fick massage. Då var jag pigg och kry :)
 
Ska strax gå och lägga mig och intala mig själv att imorgon är jag frisk och ska hitta på en massa kul. Både rida och fixa min fasters naglar. Blir nog en bra dag iaf :) Hoppas ni också får det?! :) ♥
 
 
Jag kan verkligen spela att jag är frisk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0