LILA HÅR!!!♥

Godmorgon mina vänner, Hoppas allt är bra med er och att eran fredag kväll var lika bra som mig. Vi var hon en tjejkompis där jag och några fixade mat, åt en massa snacks, snackade och kollade film. Kom inte hem förens ett men hur värt som hellst. Sitter och äter frukost, vaniljyoghurt, banan och kiwi. Färgade även håret i skolan igår, snälla Conelia gjorde det super coolt!♥
 
Det verkar inte som att någon vill vara med i tävlingen så jag säger faktiskt nu vad vi gjorde... LILA! Ni kan ju fantisera själva tills ni får bild;) Är super nöjd, det blev så bra! Så tack Conelia♥
 
Ska äta upp frikosten sen blir det stallet ska ut och rida med ett gäng tjejer, blir nog super kul:) Får se vad som händer senare i eftermiddag. Min pojke kommer ikväll:) ♥
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0