Sjuk somjag är, på ALLA HJÄRTANS DAG....

Hej på er!
 
Fortfarande sjuk här och natten har varit hemsk. Gick och la mig vid halv åtta igår av illamående och så fort jag somnade så var jag någonannanstans det var sjukt läskigt. Känner mig inte riktigt kry idag heller, tack vare hostmedicin så hostar jag inte lika mycket men känner mig tjock i hela halsen. Näsan den är täppt och har feber.
 
Men Alla hjärtans dag är det iaf och det firar jag utan choklad och typ allt som har med det att göra=/ Både mamma och pappa och jag ska på handledar kurs senare i eftermiddag och ja, de är väl min alla hjärtans dag. Får se om jag träffar mitt hjärta ikväll? Vi får se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0