Sportlov in my heart!♥

Hej på er alla fina! Hemma efter en dag i skolan eller ja, en timma i skolan. Hade världens jobbigaste pass på idrotten, så man käner hur ben och armar typ skakar hela tiden. Inte så kul! :( Nu i skrivande stund så sitter jag och äter gröt, har fått någon gröt mani på sistonde. Det är ju bara bra!
 
Ska strax byta om och dra mig ut till stallet för att rida en sväng, får se vad vi hittar på, jag och min lilla häst hihi. Ska även säga hej då till min bror som åker till Dalarna i eftermiddag, åka dit och åka skidor, nja inte något för mig tyvärr...
 
Idag statar även mitt sportlov, hur skönt som helst att få vara ledig en vecka. Men det är fullt upp med nagelkunder, spendera tid tillsammans med kompisar och även ta långa turer med Kajsa. Tagga inför praktiken får vi inte heller glömma. Blogga mer också! :) ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0