A LIST

Tänkte köra på en lista med tanke på att jag går i skolan. Det är inte så kul att läsa om det och så blir det lite fler inlägg med tanke på att jag tänker köra med tids inställda. Hoppas ni kommer tycka det är kul! :) ♥

Dag 01 - En bild på mig + tio fakta
Dag 02. Mina rädslor
Dag 03. Min pojkvän
Dag 04. En person jag vill träffa just nu
Dag 05. Mina största misstag
Dag 06. Min favoritplats
Dag 07. En person som står mig nära
Dag 08. Vad jag tycker om min kropp
Dag 09. Min favoritbutik
Dag 10. Hit vill jag åka
Dag 11. En blogg jag nyligen börjat läsa
Dag 12. Såhär bor jag
Dag 13. Min familj
Dag 14. Något som gör mig glad
Dag 15. Bild på mig sedan ett år tillbaka
Dag 16. Min favoritdag på året
Dag 17. Hur jag skötte mig i skolan
Dag 18. Vad jag tycker om storbloggarna
Dag 19. Mitt bästa minne
Dag 20. En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 21. Det värsta jag har varit med om 
Dag 22. Mitt favoritplagg
Dag 23. En rolig resa jag varit med om
Dag 24. En person jag skulle vilja byta liv med för en dag & varför
Dag 25. Något jag är beroende av
Dag 26. Vem jag sms:ar eller ringer när jag är nere
Dag 27. Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 28. Ett ämne jag var lite sämre på i skolan
Dag 29. En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 30. Hur jag är som person 
Dag 31. Något som ändrat mig
Dag 32. Fem saker jag vill göra innan jag dör
Dag 33. Den mest betydelsefulla låten
Dag 34. Mitt favoritdjur
Dag 35. Det bästa jag har varit med om
Dag 36. Det jag önskar mig just nu
Dag 37. Det här kommer jag aldrig att göra
Dag 38. En blogg jag följer
Dag 39. Min favoritårstid
Dag 40. Någon jag saknar
Dag 41. Något som gör mig irriterad
Dag 42. Vad jag hade önskat mig om jag hade fått tre önskningar
Dag 43. Mitt husdjur
Dag 44. Min förebild
Dag 45. Min favoritmat
Dag 46. Mitt drömjobb
Dag 47. Tre saker som finns i mitt rum
Dag 48. Det här finns i min väska
Dag 49. Det här köpte jag senast
Dag 50. Mina favoritsaker
Dag 51. En kändis jag gillar
Dag 52. En gammal bild på mig
Dag 53. Om 10 år
Dag 54. Min favorit-TV-serie
Dag 55. Två saker jag längtar efter
Dag 56. Smink jag använder
Dag 57. Vad hade jag på mig idag
Dag 58. Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 59. Den här filmen kan jag se om och om igen utan att tröttna
Dag 60. En låt som passar mitt humör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0