Dag 01 - En bild på mig + tio fakta

 
♥ Älskar mode!
♥ Att lyssnar på musik är mitt liv men även att sjunga.
♥ Skjuter upp saker.
♥ Lever bakom ett poker face, tror inte någon vet vem jag är... Kommer nog aldrig veta heller....
♥ Hatar verkligen stekt potatis!
♥ Drömmen är att få bli stor och framgångsrik bloggare. Vi får se när det händer....
♥ Läser sjukt många bloggar, från mode till häst bloggar.
♥ Önskar att livet ibland kunde vara enklare att leva...
♥ Att beskriva för något hur man känner är något jag tycker är så sjukt jobbigt och svårt. Önskar att personen själv ska förstå...
♥ Jag kör mitt race vill du hänga på, är det okej men håll dig i samma tempo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0