Dag 02. Mina rädslor

Mina rädslor tar ibland över mitt liv. Jag är orm rädd, verkligen de hemskaste jag känner till. Får rysningar i hela kroppen och råkar jag se ett program med ormar i så sitter jag med fötterna uppe i soffan. Kan även skrika... Drömmer konstiga drömmar om natten om dem och kan känna hur ormen slingrar sig runt fötterna och armana eller någon annan del av kroppen. Jag kan faktiskt inte ens google en blid...
 
En annan grej är sprutor, ska jag ta någon så får jag inte se på sprutan för då typ blir jag så nervös och faller ihop. Läskigt värre verkligen och så brukar jag spänna mig så det gör så ont att ta den... Förra gången fick jag åka ambulans efter, upplevelse men inte så kul...
 
Många tycker jag är fjantig men då får jag väl vara det för mina rädslor kommer nog bestå...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0