Dag 05. Mina största misstag

Mitt största misstag är nog att jag kör mitt egana race och inte tar kontak med andra personer och skaffar vänner. För att jag ha så få vänner är ju ingen hemlighet, men jag försöker alltid vara till lags med alla. Jag tänker på mitt yrke jag går, Stylist, det är ett servis yrke och jag ska hjälpa andra och ta kontakt med andra.
 
Åsikter har jag många och det är mycket därför jag har så få vänner, men min åsikt tycket jag är viktig och jag står verkligen på mig om det skulle vara så att någon försöker köra över mig. Jag byter inte helt plötsligt ut min åsikt som vissa andra gör för att passa in i denna värld...
 
 
Ni får ta mig som jag är för jag är bara den jag är....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0