Dag 13. Min familj

 
Min farmilj består av min mamma Catrin och min pappa Magnus. Jag har även en bror vid namn Oskar. Vi är en bra familj men vi har väl säkert våra brister men det har väl alla familjer. Jag älskar dem iaf! ♥
 
Familjen med olika intressen, jag och mamma med vårat hästintresse och pappa och min bror med sina traktorer. Det var dock min pappa som bestämde att jag skulle få en häst för typ 10 år sedan. Mona med sin snusblacka färg och stjärna i pannan. Var världens lyckligaste tjej den dagen:) Jag har sedan dess haft min shettlands ponny Maggan och så har min mamma haft våran travar Honny. Idag är både Mona och Honny i himlen och Maggan sålde vi till en ridskola, vet dock inte var hon är idag önskar dock att jag viste det.. Så idag har vi våran söta Kajsa hon är korsnings ponny i färgen svettfux som vi köpte i maj 2007. Så min pappa och bror har blivit lite intresserade av hästarna under tiden:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0