Dag 18. Vad jag tycker om storbloggarna

Strobloggarna är idag väldigt många. Jag har verkligen inget imot dem, tycker det är väldigt kul att följa dem och se hur det är att vara bloggare och ta viktiga beslut som kan antingen leda till flera miljorner back eller plus. Lära sig om misstag är nog de bästa man kan ha.
 
Som ni kanske förstår så följer jag ganska många bloggar och då menar jag även stora som små. Från nära vänners bloggar till kissies.se som är en av Sveriges största bloggar. Varje blogg har sitt sätt att spegla sig i verkligheten. Och med min dröm om att få en växande och aktiv blogg så finns det för mig inga negativa tankar om storbloggare.
 
 

här har vi Kissie ( Alexandra Nilsson ) bloggar på http://www.kissies.se/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0