Dag 19. Mitt bästa minne

Var den 10 maj 2005. Det var dagen vi köpte Kajsa. Visste om att det inte skulle bli lätt men så här 5.5 år senare så är jag lycklig att jag var och prov red henne och gav henne en chans. Skulle egentligen köpt en häst som var äldre än Kajsas 6 år och kunnigare, men så blev det inte. Jag är mycket lycklig och glad att jag fick chansen att köpa Kajsa och att mina föräldrar trodde på mig. För det har inte varit lätt!
 
Framtids planer för 2013 för mig och Kajsa är att börjar rida för någon tränare. Träna och träna för att sedan till hösten vara med på några hopptävlingar eller dressyr. Kanske en veckas ridläger om jag får, hade varit jätte kul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0