Du sa att jag skulle ringa dig...

Godkväll mina fina vänner. Sitter här och väntar på att mina naglar sak torka. Min eftermiddag har varit super bra, kollat på tv tillsammans med min älskling och kollat på resor. Mamma kom och hämtade mig senare och här hemma har jag mest bara myst. Har kollat på första avsinttet av ponnyakuten 4 och önskar att jag själv hade haft möjligheten att vara med...
 
Lyssnar på Albin Gromer, så bra låtar, träffar hjärtat direkt. Så veckan kommer nog bestå av hans låtar här på bloggen. Ni får faktiskt stå ut för ni bör lyssna på låtarna...
 
 
 
 
Med denna låt avslutar jag min helg och öppnar en ny vecka framför mig! Ha en bra dag!♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0