förstaskoladagen.se

Godkväll fina läsare!
Varför går tiden så fort, har massor och göra men har ingen tid. Ibland har jag smått panik... Dagen har varit bra, första dagen i skolan efter ett härligt jullov är ju inget roligt men bara en termin kvar sen har vi ett skönt sommar lov igen. Längtar faktiskt!

Skolan var väldigt slapp idag, denna veckan går vi klart alla kurser och sen till nästa vecka får vi ett nytt schema. Så det är som att vi ska gå på lov snart igen ;) Får se om det händer något annat kul de sista dagarna nu bara. Annars var det ganska kul att gå till skolan, träffa en massa människor och bara ha det bra.
 
Stallet med sin Träningen var hur lyckad som hellst, Kajsa var helt underbar och på 5.5 år har vi nog faktiskt hittat varandra. Hon var väldigt framåt och gav respons på bettet och gav mig en fin samlad galopp. Så väntar på att få visa min gamla tränare eller någon ny tränar vad jag och mitt kraftparket har att erbjuda.
 
Med en glad Caroline som är klar för sängen tackar jag för idag och hoppas att ni har det bra! Puss!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0