Från hästryggen är allt lätt!

Önskar att jag var mer flygande, att alla gav possitiv energi och inte negativ. Men letar man så hittar man dem säkert. Eftermiddagen gick fort, gick ut och gjorde stallet, mockade och gav hästarna mat. Gick in och gjorde mat till mig själv och min familj åt och sen ut till stallet och red och tränade lite i paddocken. Gick väldigt bra! Hon är mjuk och fin och följsam och man känner hur lätt det är att göra henne stabil. Glad tjej! :)
 
Blev sen en säng ut för att power walka en sväng i det kalla vädret så jag fick jätte ont i mina knän och fötter, tog nog lite för lång runda... Aja väl hemma blev det en varm och skön dusch  och nu ska jag plugga svenska. Har prov imorgon och är inte så jätte peppad.... Hoppas på ett gokänt bara....
 
Ha nu en skön natt så ses vi här imorgon :) Puss!♥
 
 
ni kan ju förstå att jag har jätte roligt med min webb kamera haha ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0