Fredag imoron, har längtat! ♥

Godkväll!
 
Efter en dag i både skolan och på häst ryggen så är jag faktiskt ganska trött. Skolan idag var seg med mycket håltimma och sådär. Naturkunskap med en massa energi snack... ååå vilken suck... svenskan med för den delen...
 
Väl hemma blev det mat och sedan ut till stallet, mocka och sen ut och rida i den iskalla blåsten. Trodde jag skulle frysa ihjäl faktiskt, mina kinder var som isbitar... mina tår också. Men Kajsa var super duktig och gick fram och travade fint. Väldigt känslig gällande skänklarna så man fick försöka hålla henne på så rakt spår som möjligt.
 
Nu har jag duschat och ska hoppa i säng, bara en lektion imorgon och sen har jag två nagelkunder. Blir nog kul får vi hoppas! :) Sov så gott Puss! ♥
 
 
bild från i måndags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0