När det känns som att delar av fingret ska lossna...

Hej!
 
Oj vad jag är klantig...  skar mig själv med potatis skalaren, och nja det var inte lite utan ganska mycket. Så biten känns som att det är en del av mitt finger som håller på at lossna. Hemsk känsla!
 
Aja min dag har varit ganska bra ändå, har ju fixat naglarna på Anneli min faster, ätit god sallad med ägg till, försökt fixa maten men skar mig så jag trodde jag svimmade... (gjorde inte det men huvudet var i obalans, tål nog inte blod...) Blev sedan en runda ut till stallet, ut och rida min fina häst och nu duschad och redo för sängen.
 
 
Min goda sallad :)
 
 
och min fina fina häst! Med detta säger jag godnatt för idag och önskar er en bra dag imorgon Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0