när hjärtat inte orkar slå längre...

Godkväll mina läsare, hoppas att är bra med er och att ni har det bra i snön. Med mig är allt super bra faktiskt. Lite trött och seg men det överlever man väl. Skolan idag har varit helt okej, hade natur på morgonen och sen hade vi naglar på eftermiddagen. Jag fick mina fixade så har fina naglar nu igen så det känns skönt. Kommer blid:)
 
Annars så har det inte hänt så mycket här hemma ikväll, har städat mitt rum och fotat till ett inlägg som kommer upp på fredag. Även gjort en film. Så har mest grejat med det och försökt fixa så allt blir bra och att ni har någat att kolla in undertiden jag har nagelkunder och går i skolan.
 
Ska strax gå och fixa mig för natten, sova sen. Sängen var så otroligt skön idag på morgonen helt sjukt! Typ dra sig upp för att man ska... Så kan det vara ibland, sov så gott! :) Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0