När livet kan förändras på så kort tid...

Hallå där!
 
Hoppas allt är bra med er, med mig är allt bra. Ska strax hoppa i säng och sova några timmar men ville bara slänga in ett inlägg om vad jag har hittat på idag.
 
Skolan idag har varit bra, vi hade ju nagellektion och vi skulle göra olika mönster och marmoreringar med soak of. Hade jätte kul, men det är så jobbigt att komma på olika ideer när man ska göra som på beställning... Vi fick sluta tidigare, så tog en tidigare buss till Eksjö för att sedan möta upp familjen för att hälsa på farfar som ligger på strokemotagningen. Han verkar ha repat sig väldigt snabbt och det är ju så bra. Han blev iaf glad av att se oss, vi satt och pratade och han åt mat under tiden. Det var väldigt trevligt och mysigt faktiskt.♥
 
Efter sedan blev det mat på en pizzeria, tog en Kebabsallad som faktiskt var sjukt god! Sen bar kosan hemmåt och jag har bara slappat nu när jag kom hem, kollat på tv och städat lite.

Ja min dag detta... En bra dag faktiskt! Jag hoppas att eran dag har varit bra och att ni får en bra dag imorgon. Godnatt mina vänner Puss!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0